אופל בלאנס – לא בשבילי

By | 25/03/2014

אחד הקוראים בבלוג שאל אותי מדוע אני מתעלם מאופל בלאנס ולא כותב או מגיב לגביה. האמת היא שכתבתי עליה כמה שורות בפוסטים וגם בתגובות, אבל כנראה לא מספיק. עניתי לאותו קורא תשובה מפורטת מדוע אני לא אשקיע בחברה הזו וחשבתי שזה עשוי לעניין. להלן התשובה שלי בשפצורים ותוספות קלות:

—————-

בגדול הם לא עוברים את "מבחן הריח" של חברות שאני אוהב להשקיע בהן. אולי אפשר לעשות שם כסף, אבל מהניסיון שלי זה לא נותן החזר טוב על הלחץ:
1. יש להם עסקים פרטיים מקבילים לחברה הציבורית, ואני לא אוהב את זה. זה מעורר ניגודי אינטרסים מפה עד לפינה ומהניחוש שלי  די ברור שדופקים את הציבור, לך תדע מה הולך לאן ואיך המערכת נראית מלמעלה:
בכלל, לא ברור לי מדוע הם מחזיקים עוד פעילות מחוץ לחברה הציבורית פרט לכך שהם לא רוצים לשתף את הציבור בהכל, כלומר שיש להם מה להסתיר או רווחים שהם לא רוצים לחלוק – שתי סיבות גרועות באותה המידה.
opal private interests
2. דו"ח הדירקטוריון שלהם הוא פשוט בדיחה ולדעתי רואים שהם מנסים לצאת לידי חובה
3. אני לא אוהב את זה שהתיק שלהם מניב עשרות אחוזים בשנה. גם אם תיקח את הכנסות הריבית השנה ותחלק רק בתיק הלקוחות בסוף השנה ולא בממוצע של תחילת השנה וסופה, תקבל 35% תשואה על התיק. 35% זה עושק, ממש על גבול השוק האפור, זה לא מימון ביניים.
4. הם מלווים לאנשים פרטיים, שזה טאבו מבחינתי. לגבות מחברה זה קל, לגבות ממוישלה השכן זה סיפור אחר לגמרי. אין לי עניין בדיני נפשות.
5. בעלי העניין מלווים לחברה בריביות רצח של 8-10%. למה להלוות לחברה בריביות כאלה ולא להשתמש באשראי בנקאי או הלוואות On Call כמו בנאווי?
6. הריביות המשולמות על ידי החברה לבנקים גבוהות מאוד, למשל פריים ועוד 1.5%. בנאווי מדובר על פריים פחות 1.08% (BtB) או פריים פחות 0.35% (OnCall). למה הבנק לוקח ריבית כה גבוהה על הלוואת On Call? כנראה יש לו סיבה טובה. אני בעצמי יכול לקבל הלוואה רגילה בתנאים טובים יותר. למה הם לא עושים הלוואות Back to Back? זה מחזיר אותי לסעיף 1 – הם לא רוצים לשים את ההון האישי שלהם בסל, מה שנאוי כן עושה. שאול ודורי נועלים את ההון האישי שלהם לטובת החברה הציבורית ומסבסדים את בעלי המניות. למזרחי כנראה יש שימושים טובים יותר להון שלהם – להלוות מבלי לשתף את הציבור ברווחים.
7. בחברה יש יותר מידי בעלי עניין. ריבוי בעלי העניין יוצר בעייתיות בניהול העסק. למשל, אם אני צריך להלוות כסף לחברה שאני מחזיק בה רק 16%, בטח שאגבה ריבית רצח. אם אני מחזיק 90% בחברה, כנראה אתן ריבית נמוכה אם בכלל, כי הריבית שקולה כמעט להעביר כסף מיד שמאל לימין.
8. הם קטנים מידי – תיק לקוחות של 40 מיליון?
עם זאת הם צומחים מהר, אולי בעתיד הם יפטרו ממחלות הילדות שלהם. נראה. זה בטח יקח כמה שנים. המכפיל שלהם נראה אטרקטיבי, אבל זה לא מספיק זול בשביל שאני אכנס.
לדעתי ברור מי השחקן האיכותי במגרש. בעבר היתה לי הזדמנות להשקיע בויקטורי, צים, או ברמי לוי. כבר היה לי רמי לוי, פשוט חשבתי מה לעשות עם כסף נוסף שרציתי להכניס לתחום, לפצל או לקנות עוד רמי. רמי לוי היה במכפיל גבוה וויקטורי וגם צים במכפיל נמוך יותר. בחרתי ברמי לוי והבחירה היתה נכונה. תראה את האחים צים – היו בבורסה איזה שנתיים ונמחקו אחרי "שרבו". בין 5-6 בעלי עניין יש סיכוי טוב שתהיה "מריבה". לאיכות יש מחיר, אמנם נאוי במכפיל 10-11 ואופל בלאנס במכפיל 7-8 ועל הנייר זה נראה שנאוי יקר יותר, אבל מנסיון החברות הפחות טובות ופחות איכותיות לא מקבלות מכפילים דומים ולכן יש סיכוי טוב שתמיד נאוי תהיה יותר יקרה. הייתי שמח לקנות את אופל בלאנס במכפיל 2-3, אולי 4.
גילוי נאות: אין לי או לשותפות אותה אני מנהל אחזקה במנית אופל בלאנס, יש אחזקה בנאוי. אינני יועץ השקעות. אין לראות בדברי ייעוץ, כל אחד צריך להתייעץ במומחה לפני כל פעולה. יש לקרוא הפטור מאחריות.

23 thoughts on “אופל בלאנס – לא בשבילי

  1. Hen

    נכנסתי בזמנו לחברה מתי שהם נכנסו לבורסה. אחרי כמה חודשים חיזקתי. מאוד התלהבתי שיש עוד חברה בורסאית (מתחרה בערך בנאוי). יצאתי מהם לפני שבוע ברווח, למעשה ברחתי משם.

    כפי שהסברת בפוסט אחת הסיבות שברחתי מהם היא ההלוואה לבעלי עניין/משפחה בריבית של 10%.
    לא בא לי שייעשו עליי רווח כאשר לא נעים להם לשים בפק"מ, סילחו לי על המשפט אבל שיחפשו פרייאר אחר.

    Reply
    1. Assaf Nathan Post author

      כן, אפשר לעשות כסף בהרבה דרכים בבורסה. גם על אופל בלאנס. זה שאני לא אשקיע בה זה לא אומר שאי אפשר לעשות כסף עליה (הרי גם לא השקעתי באמזון ב 100 דולר) – בעיני פשוט זה הרבה פחות בטוח.

      לדעתי היות ועלות המימון שלהם גבוהה יותר בהרבה מזו של נאוי (לפחות מה שהם בוחרים להראות בחברה הציבורית) והיות והתשואה שלהם על ההלוואה, או הריבית הנגבית מלקוחות גם הרבה יותר גבוהה מנאוי, אם אי פעם החברות האלו יתחרו אני די בטוח מי ינצח וזה גם לא יקח הרבה זמן. אולי אופל תיקח את כל הלקוחות שנאוי לא ירצה להלוות להם.

      Reply
  2. אלי

    דברים כדרבונות!
    בתור אחד שמנסה להשקיע פה ושם, אני חושב, שבשבילי לפחות, התועלת מכתבות כאלה היא גבוהה מהתועלת שבכתבות שמסבירות למה *כן* לקנות.
    תודה רבה.

    Reply
  3. ValSeek

    גם אני חושב כך

    wannabe Nawies

    יש מקרים שבהם ההעתק עולה על המקור,

    אבל לא הפעם

    Reply
  4. פלוני

    .אופל באלאנס הרוויחה כמעט 7 מיליון ש״ח השנה ושווי השוק שלה באיזור ה35
    הדילול יגיע אם אני לא טועה כאשר החברה תרוויח מעל 3 מיליון ש״ח ברבעון ואז
    החברה תיסחר ב55-60 מיליון ש״ח ועדיין מכפיל הרווח יהיה באזור הארבע חמש אם החברה תרוויח לפחות 3 מיליון ברבעונים הבאים

    אתה לא חושב שלחברה בשווי שוק של 50 מיליון ש״ח יש יתרון על חברה ב600 מיליון ש״ח?
    גם אם החברה פחות איכותית כל עוד היא מתעסקת בסכומים קטנים יחסית יש לה יתרון..
    היה לה 0.2 אחוז חובות לא מסופקים

    Reply
  5. Assaf Nathan Post author

    פלוני, אין לי מושג על איזו חברה הסתכלת, אבל זו כנראה לא אותה חברה. כל מספר או נתון שנתת היה שגוי.
    שווי השוק של אופל בלאנס הוא 61 מיליון שקל, היום.
    הדילול שאתה מדבר עליו כבר קרה מזמן.
    אופל בלאנס לא הרוויחה כמעט 7 מיליון, היא הרוויחה כמעט 6 מיליון.
    המכפיל שלה הוא 10, היום.
    אלמנט הדילול או "אבן הדרך" כפי שהם קוראים לזה מופעל כאשר החברה מרוויחה 3 מליון בשנה ולא ברבעון.
    הוצאת החובות המסופקים שלהם היתה מעל חצי אחוז ולא 0.2, ומה שיותר חשוב – החובות האבודים – הם היו מעל 0.7% מהתיק.

    לשאלתך – אני לא רואה אפילו יתרון אחד לאופל בלאנס על נאוי.

    Reply
    1. Assaf Nathan Post author

      אגב אם תחבר את המסופקים והאבודים, כלומר 500 אלף שקל, על תיק ממוצע של 35 מיליון, החובות הבעיתיים שלהם הם 1.4%, הרבה, הרבה הרבה מעל נאוי. זה גם הגיוני, איך יתכן שנאוי מלווים ב 13% והם ב 35% ויש אותם חובות מסופקים?

      כדי שאופל באלנס תרוויח 3 מיליון ברבעון, על תיק של 40 מיליון, היא צריכה לעשות *נטו*, אחרי הוצאות ומס, 7.5% ברבעון או 30% נטו בשנה. כיום הם מרוויחים 30% ברוטו. זה יכול לקרות, אבל התיק יצטרך לגדול אל מעל 80 מיליון שקל לפחות.

      Reply
  6. פלוני

    אז טעיתי בגדול!
    שמח על ההבהרות.

    Reply
  7. Assaf Nathan Post author

    שוב אומר שאני לא יועץ השקעות ואין לראות בדברי המלצה. מאוד יתכן שאני טועה.

    Reply
  8. פלוני

    בדרך כלל אני לא טועה בשווי שוק אבל בגלל הדילולים היו לי טעויות ולא קראתי נכון את הדוח. עכשיו אני רואה באמת שווי שוק 61
    אם מניה כזאת הייתה במכפיל רווח 4-5 היא הייתה מעניינת אותך בתור משקיע קטן?

    Reply
    1. Assaf Nathan Post author

      במכפיל פחות מ 5 כן, אבל הייתי צריך לסתום את האף. בטח הייתי הולך לבקר אותם ולשאול שאלות קשות לפני.

      Reply
  9. יוסי

    גיבוב של שטויות ואי דיוקים הנובעים מאינטרס די ברור. החברה לא מלווה לפרטיים ולא מלווה אלא מנכה שיקים בניגוד לנאווי שגם נותנים הלוואות, את מי זה מעניין שהם מרוויחים "יותר מדי" המספרים בדוחות מדברים בעד עצמם החברה צמחה מ 2011 בקצב מטורף, זה כמו שהיית לך הזדמנות לקנות את נאווי כשהתיק שלהם היה 40 מיליון והיית מסרב
    ברור שכשהם יגדלו גם הרווחיות תרד כמו אצל נאווי אבל מספיק לשמור על המכפיל הקיים והגידול ברווח יעשה את שלו לבד.

    Reply
    1. Assaf Nathan Post author

      אם נתעלם מהטון המתלהם שלך שדי פספס את הפואנטה:

      1. אני לא יודע מה הם עשו ב 2011 פשוט כי אין מאזן לשנה הזו. יש רק דוח רווח והפסד. אולי לך יש גישה לספרים ולכן אתה יודע?
      2. במצגת שהם שיחררו לשוק ההון ביולי שנה שעברה הם מראים תמצית רו"ה לשנים 2010 2011. אם לא שמת לב, בשנים האלה הכנסות המימון היו סביב 8 מיליון שקל והוצאות חובות אבודים היו 800 אלף שקל, סדר גודל של 10%. אימאל'ה. באופן מפתיע החובות האבודים ירדו דרסטית קרוב למיזוג ההפוך. מעניין מה קרה שם.
      3. אני מחשיב צמיחה בתור גידול בתיק הלקוחות. היות ואין תיק לקוחות לשנת 2011 (אם תמצא תראה לי) ניקח רק את 2012. בין 2012 ל 2013 הם הגדילו את תיק הלקוחות מ 30.5 מיליון ל 39.5 מיליון, 29.5%. בין 2012 ל 2013 האחים נאוי הגדילו את תיק הלקוחות מ 627 מיליון ל 865 מיליון, גידול של 38%. כך שהקצב המטורף עליו אתה מדבר גדול יותר בנאוי מאשר באופל בלאנס.
      4. אין לאף אחד מושג מאיפה בא "הגידול המטורף" שעליו אתה מדבר – אולי הם פשוט העבירו לקוחות מחברה פרטית לחברה הציבורית? בנאוי אנו יודעים שהגידול אורגאני. באופל בלאנס יכול להיות שבסיס הלקוחות שלהם מתכווץ ומציג לציבור מצג אחר.
      5. את מי זה מעניין שהם מרוויחים יותר מידי? שאלה קצת מצחיקה, לא? אענה לך: את הלקוחות שלהם, אם תשאל אותי. עוד לא ראיתי בנאדם שישמח שיקחו לו 3% בחודש ויוותר על 1% בחודש. כשבן דוד שלי רצה הלוואה של 8 מיליון שקל לחברה שלו, הוא לא הלך למזרחי, הוא הלך לנאוי. קשה לי לראות איך חברה שלוקחת 35% בשנה יכולה להתחרות בחברה שלוקחת 13% בשנה. אנשים הם לא מטומטמים. אם נאוי ירצו לחסל את מזרחי הם פשוט יכולים לפתוח סניף לידו, כמו שרמי לוי עושה לשופרסל 🙂 או שכמובן הלקוחות של מזרחי הם לקוחות שנאוי לא היה מקבל. שאלתי שאלה – איך זה ששתי החברות בעסקים דומים, אחת עושה 35% לפחות על התיק שלה והשניה 13%. עד שלא תסביר את ההבדל, אתה קובר את הראש בחול, לא מתכון בריא להצלחה בהשקעות…

      אופל הם ממש לא כמו "שהיתה לי הזדמנות לקנות את נאוי בגודל תיק של 40 מיליון", מכל הסיבות שכתבתי למעלה. החברות שונות, האיכות שונה, למרות שהן באותה התעשיה.

      בשלושה דברים אתה צודק:
      1. טעיתי, אופל בלאנס לא מלווה לאנשים פרטיים, לפחות לפי מה שכתבו בדו"ח.
      2. אתה צודק שנאוי עושים עסקאות סולו (ניכיון עצמי) ואופל בלאנס לא.
      3. כמו שכתבת, יש לי אינטרס: יש לי פוזיציה בנאוי, גם סיימתי את הפוסט בכך שיש לי אינטרס. בשביל זה קיים גילוי נאות. לא גילית פה את אמריקה 🙂

      בסך הכל אופל בלאנס לא נראית לי מהסיבות שכתבתי מעלה. כולן רלוונטיות ולא ענית להן פרט לאחת, מה שהופך את התגובה שלך לקצת לא רלוונטית לדיון. אם אתה רוצה להשקיע באופל בלאנס – תפד'ל, אף אחד לא מונע ממך, אני מעדיף את האיכות של נאוי – אני ישן טוב יותר בלילה כשאני יודע שהם מלווים ב 8% ריבית שנתית מאשר ריבית רצח של 30% שנתי. אולי אפילו תעשה יותר כסף אם תשקיע באופל בלאנס, אבל זה כסף בסיכון גבוה יותר לדעתי. זה בדיוק כמו שבמשך 7 שנים המשקיעים בבנק אוף אמריקה עשו הרבה יותר מאשר אלה שהשקיעו בוולס פארגו, עד שבאה 2008. עכשיו המשקיעים שקנו בנק אוף אמריקה בשנת 2000 מופסדים 50%, על השקעה שעשו לפני 14 שנים, ואלה שקנו וולס פארגו מורווחים 150%, יחי ההבדל הקטן, שלא לדבר שבנק אוף אמריקה עצר את הדיבידנדים שלו וולס רק הגדילה ועוד. כולם חכמים גדולים עד שמגיע משבר. במשבר הייתי מעדיף להיות בעסק האיכותי יותר.

      Reply
  10. יוסי

    לגבי 2011 דיברתי על רווח והפסד , לא מעניין אותי תיק הלקוחות מספיק לראות את הגידול בהכנסות
    כל הטענות שלך לגבי העברות בין החברות ויפוי מספרים זה בגדר ספקולציה ולא רלוונטי במקרה של חברה ציבורית, בשביל זה יש רו"ח ורשות לניירות ערך שישמרו על המשקיע הקטן
    כל השוואה לנאווי שוב לא רלוונטית, נאווי נותנים הלוואות, אופל מתעסקת יותר עם לקוחות
    פרטיים ועושה הרבה יותר עסקאות בשולי רווח ועמלות נלוות גבוהות יותר
    תקרא את הכתבות על אופל באתרים הכלכליים תראה שהמנכ"ל מסביר שם שנכנסו לבורסה כדי לגייס אשראי בריבית נמוכה יותר ולכן גם הריביות הגבוהות שהם משלמים זה עניין של זמן
    אני מסכים שנאווי עסק מעולה והמנייה שלהם הוכיחה את זה אבל אין מה לעשות לדעתי פוטנציאל לצמוח מ 40 מיליון הרבה יותר גדול מ 900 מיליון אבל רק הזמן יגיד
    אני אסביר לך את זה בפשטות, החברה יכולה תאורטית מחר בבוקר לגייס 40 מיליון ותוך כמה חודשים להציג רווח כפול (מחמ של 3 חודשים)
    אתה יכול להגיד את אותו דבר על נאווי? לא חושב שיהיה כזה פשוט לקבל 900 מיליון נוספים מהציבור\בנקים וגם למכור את כל האשראי הזה

    Reply
  11. מתן

    יוסי, אילו יתרונות אתה רואה באופל באלאנס מלבד העובדה שלקטנים הרבה יותר קל לגדול?

    כדי לחדד את השאלה, איזה יתרון תחרותי יש לאופל באלאנס בענף? למה אני לא יכול לפתוח מחר מתחרה ולמכור את אותו מוצר ביותר זול?

    Reply
  12. פלוני

    למתן
    היתרון של חברה קטנה הוא ענק וזה ייתרון ענק לנו כמשקיעים .
    מצד שני זה קצת מלחיץ להיות בעסק כזה כמו אופל בטח במכפיל רווח מעל עשר.
    בכל מקרה זו השקעה לא רעה לדעתי אבל לא הייתי משקיע סכום גדול בחברה כזאת.
    אם נאוי איכותית כמו שאסף מתאר אז לטווח הרחוק השווי שלה לא גדול היא יכולה להגיע לשווי של 2 מיליארד+ תוך כמה שנים בקצב הצמיחה הזה ואני מניח גם שיתמחרו את נאוי סטייל רמי לוי מכפיל 20
    או קרוב לזה.
    אופל לא בחירה רעה נאוי בחירה מצויינת.

    Reply
  13. יוסי

    לא יודע על איזה קצת צמיחה אתם מדברים
    לפי הרווח לפני מס ב 2013 אצל נאווי החברה צמחה ב 9% לעומת 2012
    אני לוקח את הרווח לפני מס משום שברבעון האחרון ל 2013 היא רשמה הכנסות מיסים נדחים
    כמו כן יותר מדי שינויים ברבעון האחרון היו לחברה, למה ההכנסות מיסים האלה לא נרשמו ברבעון השלישי לצורך העניין? כנ"ל לגבי שינוי בחומ"ס יש פערים גדולים בין הרבעונים בדוחות שלהם ב 2013
    אז למרות שאסף מהלל אותם אני לא חושב שיש פה עדיין דוחות ברמה כאלה טובה כמו שהוא מציג אותם

    Reply
  14. מתן

    ראשית, אתחיל בג"נ שאני מחזיק בנאוי.
    שנית, לפלוני. אני מבין את המשמעות של גודל חברה. העניין הוא אחר. מדובר בענף מאוד מאוד הומוגני. לכסף, אין ריח, ולא צריך שירות לקוחות או תמיכה טכנית כדי להעדיף חברה אחת על אחרת. אין ספק, ששם המשחק פה הוא מחיר טוב, או ריבית נמוכה במקרה הזה, אפשר להוסיף לזה אולי אמינות של נותני הניכיון אבל אני בטוח שההשפעה היא זניחה מאוד. לא נראה לי שאדם יסכים לשלם 0.5% ריבית גבוהה יותר כי האחים נאוי הם אנשים על הכיפאק.

    שאני מסתכל על תשואה כלשהי (הון, נכסים, תיק לקוחות וכו'…) ורואה תשואה שהינה חריגה, ופה מדובר על תשואה חריגה מאוד(של אופל), אני ישר שואל את עצמי: למה?. במקרה של נאוי, יש לה שתי יתרונות בולטים, למיטב הבנתי. האחד זה היכולת של האחים "להריח את השוק" ולמצוא לקוחות שלא יגיעו לחדלות פירעון, והשני הוא העובדה שיש להם שיעורי ריבית נמוכים באופן קיצוני על ההלוואות שהם לוקחים מהבנק.

    לצורך הדיון, בוא נתעלם רגע מהיתרון הראשון (שהוא חשוב מאוד בפני עצמו) ונתייחס רק לשני. אם מחיר ההון של נאוי נמוך משמעותית, ובנוסף למרות הגודל הענק יש לה עלויות תפעול חסכניות (לנאוי הוצ' הנה"כ של 3,400 אלפי ש"ח לעומת 1,700 אלפים באופל…), ברור שאופל לא יכולה להתחרות, כרגע, ב"מחירים" של נאוי. אין לה פשוט סיכוי! עדיין, לאופל יש תשואה גבוה פי 3 על תיק הלקוחות לעומת נאוי. מדוע נאוי לא לוקחת לאופל את הלקוחות? היא לא יכולה להתחרות איתה, ואין לה סיכוי להיות אטרקטיבית יותר. למה נאוי, חברה ותיקה וחזקה יותר לא תקח את הלקוחות ה"טובים" לעצמה?! הסיבה היחידה שאני רואה, היא שבוודאות התיק של אופל מסוכן יותר. אין לי שום הסבר אחר. אני לא מספיק מכיר טוב את הענף כדי לדעת האם מדובר בסיכון שיכול להפיל את החברה או סיכון שרק יפגע מעט בשורת הרווח הנקי. בכל מקרה, כמו אסף אני מרגיש שההשקעה הזאת הרבה פחות בטוחה מהסיבה הנ"ל, ולכן אני מרגיש הרבה פחות בנוח עם אופל במכפילים סבירים מאשר עם נאוי במכפילים לא נמוכים, על אף הבדלי הגודל.

    כאן, אני שוב חוזר אלייכם יוסי ופלוני, תתנו לי הסבר הגיוני, איך אופל משיגה כזו תשואה על תיק הלקוחות?

    Reply
  15. יוסי

    אין פה שאלה בכלל, עניין של סכום ואיכות הצ'ק, חלק ממחזור החיים של חברה בענף הזה.
    כדי להגדיל את התיק צריך להוריד את שיעור הרווחיות ולנכות סכומים גדולים יותר מה שאומר צ'קים טובים יותר בעמלות נמוכות יותר
    נאווי התחילה כמו אופל ועם השנים הגדילה את התיק תוך כדי ירידה בעמלות, גיוס לקוחות איכותים יותר שדורשים עמלות נמוכות יותר ומתן הלוואות
    זה לא עניין של חברה טובה יותר או פחות , עניין של חברות בשלב שונה במחזור החיים של הענף ויחס סיכוי סיכון שונה

    Reply
  16. אבישי

    יוסי, אוקי אז נאוי כבר גדלה אבל היא עדיין מוכרת ב13% את מה שאופל מוכרת ב30%. אז למה לקוחות לא הולכים לנאוי?
    לנאוי יש מסגרת אשראי לא מנוצלת. עלות האשראי שלהם נמוכה ביותר. הם ירוויחו גם ב29% (וישארו עם מרווח גדול מאופל) והלקוחות ישמחו….
    לכן ברור שמדובר פה באיכות שנאווי לא רוצה להתעסק איתה

    Reply
  17. יוסי

    אני לא מנסה לשכנע אף אחד, רק ציינתי עובדה שלדעתי פוטנציאל הצמיחה של אופל גדול יותר, יחס סיכון סיכוי שונה לא יותר מזה

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *